Sunday, March 22, 2015

Sunday Selfies


Angelique are turnin into a real selfie eggspert - look at dat pose!


Crockett wanted to make sure y'all knew just cuz he turned one doesn't mean da razzberries are gonna stop.  MOL!  I think dis wuz his opinion on da lack of bacon dis mornin.  We all lined up in our baconatin posishuns - and nuffin.  Ok, not nuffin, we all got some scrambly eggy weggy, which wuz tasty, but not bacon tasty.  Get to da grocery store mommas!


I are tryin out a new angle for my selfie, do y'all like dis semi-profile?  I got my nails trimmed last night and I wuz not a happy kitty bout dat one.  Guess I shouldn't have tried to sharpen my claws on Crockett's daddy's speakers right in front of my momma . . .



52 comments:

  1. Crockett! We did razzberreis in your honour today at the cottage. We hope you liked them :) Angelique we think you have such pretty eyes that look lovely with your grey furs.

    the critters in the cottage xo

    ReplyDelete
  2. We love all the selfies...and the raspberry :D Pawkisses for an Easy Sunday :) <3

    ReplyDelete
  3. Travis, we really like that side profile selfie, very handsome!

    ReplyDelete
  4. Oh what a great profile....front file...you name it file. And scrambled eggy weggy's...to die for. Bacons are a must!!!

    ReplyDelete
  5. well, we are glad being a year old hasn't changed Crockett :D we like your serious selfie profile, Travis. it shows off your handsome whiskers. Angelique is just beautiful!

    Pip, Smidgen, Minnie, Hollie

    ReplyDelete
  6. Yup, that was not a smart move Travis ;)
    At least it was only a nail trim.
    We like your profile, it shows off the neat whisker humps! Nice.
    Purrs Georgia and Julie,
    Treasure and JJ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, momma says at least I didn't do it in front of Crockett's daddy - den I woulda been in more trubble.

      Delete
  7. Travis, we've placed two huge old speakers, just so Angel and Chuck can use them to sharpen their claws! Sometimes the acoustics are pretty good...We also have a tall cratchy post wrapped with sisal rope, so they can stretch way up! Cats can never have too many tall scratchy posts, imho.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Crockett's daddy are kinda obsessed wif old stereo stuff - it are his hobby. We think it's fun to climb on, unplug, ya name it. MOL!

      Delete
  8. Crikey Travis ....... that Angelique does know how to turn it on for the cameras, aye?? She must've been watching you. You're quite the pro at the photo thing you know. You look good from EVERY angle. Yeah ...... and thanks a lot. You reminded Mum that my nails need trimming badly. Looks like I'm in for it now. I'd better get lots of treats.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I didn't even get treats since I growled. I think not bitin shoulda gotten me somefin.

      Delete
  9. every time I see that adorable tongue, I giggle

    ReplyDelete
    Replies
    1. You'd be laffin a lot if ya lived here.

      Delete
  10. Great selfies. And no bacon?? That deserves a raspberry!

    ReplyDelete
  11. Miss A, you sure are workin' that camera!!!

    ReplyDelete
  12. Angelique is a quick learner.
    Cute tongue Crockett.
    Travis, NEVER scratch the speakers. That will get you in trouble every time!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, I'm just glad Crockett's daddy wuzn't around.

      Delete
  13. You kittehz rock at selfies!
    Better luck with the bacon next weekend!
    XOXO

    ReplyDelete
  14. Dudes looking good. Have a marvellous Monday.
    Best wishes Molly

    ReplyDelete
  15. Excellent selfies......no bacon? Huh? NONE? Well, no wonder you decided to use Crockett's Dad's speakers for a scratching post. It's a good way to express displeasure at the lack of bacon. I do think your partial profile selfie position is a good one.....and happy to see that turning one has not stopped the raspberries for Crockett!!

    Hugs, sammy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, dey are lucky dat are all I did!

      Delete
  16. Great Selfie!
    ~Annabelle,Boo,Ping,Jinx

    ReplyDelete
  17. It would not be a good selfie, if Crockett didn't give someone a raspberry!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Crockett and his razzberries are kinda like da sun risin in da east, MOL!

      Delete
  18. VERY VERY PRETTY
    HUGS MADI YOUR BFFF

    ReplyDelete
  19. What a handsome semi-profile. I’ve heard speakers are good for claw sharpening.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I thought so, but apparently Crockett's daddy disagrees. Although after his wakin my momma up at 4 in da mornin today - she says - "sharpen away!"

      Delete
  20. Wow! Catitude is exuding in great lots!!
    You always have such wonderfur selfies!

    Meowmy says clawing up the speakers is a crime as naughty as chewing up confuser wires...and Minko must agree, cause he isn't given access to any of them anymore...they are all covered up. We don't think speakers would work if they are covered up though...sigh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Crockett's daddy are a bit obsessed wif his giant ancient speakers - good thing he didn't catch me!

      Delete
  21. A belated happy birthday Crockett!! I love your raspberries :)

    ReplyDelete
  22. We love how your background always reflects the upcoming holiday. This colorful easter egg one is meowvolous! Your selfies are all purrfect. We think you three always do a terrific job. Sorry you didn't get your bacon. Thanks for being such great supporters of our blog hop. XOCK, Lily Olivia, Mauricio, Misty May, Giulietta, Fiona, Astrid, Lisbeth ad Calista Jo

    ReplyDelete

Meow! Leave me a comment, I luvs to read dem. Not as much as I luv bacon, but I do luvs em.