Thursday, August 6, 2015

Sharin My Momma


Crockett has been suckin up to my momma for days - sittin on her lap, bein adorable, givin her lil razzberries.  And now I know why!  His momma and daddy abandoned him, leavin just my momma and Angelique's momma here wif all of us.  Dey went to some place called My-amee Florida.


Crockett don't think much of My-amee.  But he has thought ahead enuf to steal my momma.  And it are not just him!  Finley are stealin my momma too, they think my momma are dere backup momma and dey is all over her.


Yeah, dat lil pup face may look cute, but she are a momma stealer.  In fact, both Finley and Crockett are in my momma's lap right now - what are me and Whitley gonna do??


And Angelique are laffin at me.  Either dat or plannin to eat me, I are not really sure, but I are not messin wif dat girl.  I guess I are just gonna have to share my momma wif Whitley, Crockett, and Finley for a few days.  As long as I keep gettin my noms . . .

45 comments:

  1. Well.....it is nice to share most things...but Mamas??? As long as they know who gets the bed space next to her at night, we guess it might be ok.
    Smileys!
    Dory, Jakey, Arty & Bilbo

    ReplyDelete
    Replies
    1. I dunno, Crockett seems to be tryin to take her over.

      Delete
  2. Love the 'tongue out' raspberry! Nice capture mom!

    ReplyDelete
  3. We all have to share humans here - you are lucky that you usually get your own!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well, we shares, but usually there are four humans, three kitties, and two pups. Now it are two people for all 5 of us!

      Delete
  4. We all have to share mom. We do not agree on who gets the most time with her though :/
    Purrs Georgia and Julie,
    Treasure and JJ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Crockett seems to be winnin wif my momma.

      Delete
  5. Too many pets, not enuf hands fur pettin an feedin an stuff. Maybe yu shud call a torney! Bol!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wait a minute! Are yu shur it's called My Amee? I think it are called My Hamee! Don't that sound Dee Li Shus? Ham is the nex' best thing to bacon, am I rite?
      Get ready fur yur shipment!

      Delete
    2. Ham??? I sure hopes they bring back ham!!

      Delete
  6. Uhoh.........stealing your Mom is RUDE but then again, they're only doing it because your Mom is so GREAT! It's just for a few days after all.......as long as you get some "Mom time" in there when they're off doing WHATEVA then maybe sharing isn't such a bad deal????

    Hugs, Sammy

    ReplyDelete
    Replies
    1. I just think I are gonna need a lotta extra bacon for dis!

      Delete
  7. OMCs...don't you just get annoyed with kitties who suck up! MOL MOL your mom will have her paws full.
    Angelique you take very good care of your toofers
    hugs madi your bfff

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, and she uses dose toofers too - sometimes on us!

      Delete
  8. Here we regularly pile 5 on the Dads lap with rotation of the 2 others so feel lucky MOL

    ReplyDelete
  9. travis....we iz crackin up.....yea, ewe better watch out for that sisturr oh yurz....if her iz any thing like dai$y......eye feel sorree for ya buddy~~~~~

    boomer =^..^=

    heerz two a hairtail, madtom fish kinda week oh end ♥♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. I always got my eye on her - she can be crazy!

      Delete
  10. Travis, you are a sport for sharing. we don't think we could be here, mol! at any rate, you deserve some extra bacon. purrs,

    pip, smidgen, minnie, hollie

    ReplyDelete
  11. You deserve some bacon for sharing your Mama.

    ReplyDelete
  12. We have to share the mom all the time!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well, we shares, but usually dere are more peeps round to share!

      Delete
  13. Sharing isn’t caring if it’s your Mom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I just deserve some good treats for dis.

      Delete
  14. That is too bad that Crockett's mom had to leave. We know all about shearing around here. There are 21 of us kitties here and we all have to share the Mom. She just walks around and sits in different places in the yard or house, and we all get a turn with her. Love your raspberry You all have a great day.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I's glad I don't gotta share wif dat many kitties!

      Delete
  15. They better get back soon so you can have your rightfur Momma and her lap, back!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ackshually, Crockett can take over lap duties, since dat ain't my favorite anyways. ;)

      Delete
  16. Replies
    1. Yeah, she better start eatin more, MOL!

      Delete
  17. It looks like there is not enough Momma to go around!! xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tonite Crockett AND Angelique wuz sittin wif her. What da meow?

      Delete
  18. dood, you're right to worry. our mom loves them razberries tongue things TOO!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, Crockett does now how to do those real well . . .

      Delete
  19. Sorry you have to share your mom, but it's very nice of you to let the others enjoy her lap & affections.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, I guess it's ok as long as I get my noms!

      Delete
  20. There needs to be more mommy!

    Noodle and crew

    ReplyDelete
  21. We bet they'll let you hare if your momma goes away. Angelique sure can laugh hysterically. XOCK, Lily Olivia, Mauricio, Misty May, Giulietta, Fiona, Astrid, Lisbeth and Calista Jo

    ReplyDelete

Meow! Leave me a comment, I luvs to read dem. Not as much as I luv bacon, but I do luvs em.