Friday, December 4, 2015

Dear Santa Paws,


Ranger the Scottie is hostin a blog hop where ya shares your letter to Santa Paws today, so we thought we'd share ours.

Dear Santa Paws,

Hey big dood, how are ya doin?  Travis here.  We has been a trio of good kitties dis year, don't ya be believin any of dat stuff ya mighta hurd.  Everyone knows it are wrong to believe roomers.  Speshully roomers bout disappearin bacon.  It's not MY fault dey left it unattended for 2.5 seconds.  I mean, I figgered dey left it for me!  Besides, I's been good, no bitin or scratchin anybody.


Ok Santa Paws, it's me Angelique.  I can't say I don't bite or scratch.  But I'm a cat, I'm just doin what comes natural!  Besides, as Lucy says in A Charlie Brown Christmas, Christmas are all about presents for pretty girls . . .  And da missin gold earring of Crockett's momma's??  I still say CROCKETT did it!


Dat one deserves a big ol razzberry Angelique!  We all know it wuz you.  But seriously Santa Paws, Crockett here.  I's a good snuggle kitty - I's been really bein a sweetheart to Whitley lately and I luv cuddlin wif da peeps.  So I deserve a LOT of presents.

Speakin of which, we is askin for . . .

50 pounds of bacon
6 roasted pigs
30 pounds of boiled shrimp
5 glazed hams
10 turkeys
20 pounds of crab
6 chikkens
17 t-bones

Well, dat should get us through Christmas Day!  MOL MOL!

Luv,

Travis, Angelique, and Crockett


48 comments:

  1. ten turkeez N six chicknz !!!!!! ??????????

    scratch that ....coz santa does knot like FOWL language guys !!!!!!

    heerz two a cownose ray kinda week oh end ♥♥♥

    ReplyDelete
  2. Good letters kitties.
    We think Santa will be pleased and bring you lots of goodies ;)
    Let us know when it gets there and we;ll be over :)
    Purrs Georgia and Julie,
    Treasure and JJ

    ReplyDelete
  3. MOL! We hope Santa Paws brings you everything you asked for. He's probably grateful that you only asked for 50 pounds of bacon. ;)

    ReplyDelete
  4. I's seen how ya kitties eat....it might get ya thru Chrissymus Day... if Santa adds in 'bout elebenty kajillion pounds of shrimp & toona, too!! Bol, bol!!

    ReplyDelete
  5. That is a great letter to Santa. I hope you get everything on your list :)

    ReplyDelete
  6. We got some good ideas now...so we might ask meowmy to type fur us cause of course our paws no gots dem needed thumbs...but on the other paw, sometimes watch her type with a one finger method! MOL!

    ReplyDelete
  7. Your letters to Santa Paws are purrfection! Our mom did LOL when she read your list. If Santa obliges y'all, we sure hope your humans have a huge freezer. MOL! XOCK, Lily Olivia, Mauricio, Misty May, Giulietta, Fiona, Astrid, Lisbeth and Calista Jo

    ReplyDelete
  8. Travis, Angelique and Crockett, You certainly weren't shy bout going for all the goodies. You're right of course, if you don't ask, you won't get. You have given me several ideas for Christmas *must haves.*

    Shoko

    ReplyDelete
  9. That's an impressive list for Santa to choose from.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Choose from? He's sposed to bring it all!

      Delete
  10. We just give our lists ta TBT and he deals with Sandy Claws fer us. We love yer list, it has great stuff we dint think of!

    ReplyDelete
  11. MOL Dat was sooooo cute y'all. Me hopes y'all have a pawsum Christmas wiff lots of bacon. Sis Lexi hopes y'all get sum turkey too. Hope y'all have a gweat weekend.

    Luv ya'

    Dezi and Lexi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, we hope so, but da peeps usually don't do a big meal for Chrissymouse.

      Delete
  12. We just love your list....and we will be over on Christmas day, in case there are any leftovers!! BOL!!
    Smileys!
    Dory, Jakey, Arty & Bilbo

    ReplyDelete
  13. You kits are sure to get gifts from Santa Paws!
    That load of food sounds like a great "start", too. MOL!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, plus when ya add in all da salmon and tuna, we should be good for Christmas day!

      Delete
  14. I think those requests are very reasonable!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, I mean, we's barely askin for anything!

      Delete
  15. Gosh that's a very well thought out and MORE than reasonable wish list if you ask me! I hope Santa brings you all that and MORE (if you have room for it in your refrigerator!).

    Hugs, Sammy

    ReplyDelete
  16. Those are good requests that Santa Paws should have no problem whatsoever filling! And when he does (not IF he does!) may I come on over for awhile? I'll help you count things. Yup. Count them.

    ReplyDelete
    Replies
    1. MOL, ya better get over here fast if dere are gonna be anything left to "count."

      Delete
  17. If you need help eating the bacon give me a ring a ling
    Hugs madi your bfff

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dat's one thing I don't need help wif, MOL!

      Delete
  18. pawsome Christmas list! we'll be watching if you kitties get all that (and then we'll be over on the 26th...)

    pip, smidgen, minnie, hollie, sharpie

    ReplyDelete
  19. Replies
    1. Well, we know Santa are gonna bring dat, we figgered it went wifout sayin.

      Delete
  20. That's a pawsome letter to Santa ! We wonder if you'll get all... Purrs

    ReplyDelete
  21. We love your letter to Santa!
    Have you all been good little kitties?

    Noodle and crew

    ReplyDelete
  22. Whoa...Clooney Claus's sled will be loaded down to the max with all your requests! It don't hurt to ask though!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, you'll never get it unless ya ask.

      Delete

Meow! Leave me a comment, I luvs to read dem. Not as much as I luv bacon, but I do luvs em.